Popular Posts

Tuesday, June 28, 2011

texan polo professional watch 11

texan polo yg disayangi


Jam ni dh hampir 5 tahun aku pakai. 
Kemungkinan sebelum @ 1st semester aku mula2 start belajar dulu.
3 x tukar bateri kat kedai jam dlm kompleks Kajang

Ciri2 special jam ni : kalis air. ~ selalu basuh baju or mandi xbukak jam.. Juz kalo teringat "sayangnya jam ni, baru aku bukak simpan then baru pakai semula".

Beberapa hari sebelum tragedi, aku , akma & johana bersembang  ttg jam di beranda kajai beralaskan tilam.. 
Aku dgn bangganya menceritakan tentang Jam POLO . Betapa aku sgt menghargai dan menyukai jam ni.



Akma mybestfriend kat husin selalu tukar2 jam.. dier pakai jam sgt ganas.. mmg pattern dier mcm tu smua jam yg dier pakai rosak.

Johana.. beliau pun ada sebuah jam made in Jepun  hadiah drpd cikgu zmn sekolah  dulu semasa myertai Quiz  or speech contenz of Japaness Language. dier pun sgt sayang jam tu.. Tp Alhamdulilah jam tu masih sempurna until right now. Semoa Jam Jepun tu terus berkeadaan baik.

Jam : Silver & anti karat, water resistance
Lokasi kerosakan : Padang Hoki 1 Seremban ( Tan Sri Dato Dr Mohammad Bin mohammad Hassan ( kalau xsilap nama stadium tu sempena nama MB N9) 
Ciri2 special Jam : menyerap tenaga cahaya spy bila dlm keadaan gelap akan bercahaya & boleh melihat what's time now?  
~walaupun dlm beberapa minit.
keadaan normal permukaan jam berwarna kuning, bila bercahaya warna biru.
~


Tempat utk camtumkn jam adalah diseblah tepi jam .. Jam biasa ditengah2





 ~You must never look back~
PIAGET POLO  WATCH FOR LADIES.

Sy nak jam ini!
insyaAllah akn ku beli jua.








No comments:

Post a Comment