Popular Posts

Wednesday, June 8, 2011

selamat kembali semula..

assalammualaikum...
3 hari bercuti balik kluang
tujuan utama:
1- nk menghadiri kenduri kahwin kawan sekampung , tp sebab penat sngt tengah hr tu aku tertido dgn amat lena.. kn dah terlepas.
2- berjumpa dgn family " mama, abah, adik, ank buah yg comel"
3- meringankn tulang dgn kemas rumah. ( tp xbuat pun)
4. mendaki gunung lambak ( johor hujan , xsempat nk tunggu hujan reda..xjadi.  perancangan gagal)

aku balik bersama dgn Ateh ( abg aku) sampai kluang dlm kul 6 ptg... mendukacitakan my family xder pegi bercuti kat terengganu& kelantan.. jiran aku  kawen dpt besan org jauh

hahahhaaa... aku dgn abg aku konon nk bt surprise tp tup3x sapa kne kejutan elektrik wakakaka... sedih betul balik mama abah xder kat rumah.. hr Ahad baru mama abah sampai rumah..

mcm biasa la balik bercuti mcm2 ole2 makanan yg ada.
mmg kenyang la aku makan,, masak.. goreng

No comments:

Post a Comment