Popular Posts

Wednesday, March 23, 2011

Aku seorang di jurnal dan buku2
Aku rasa amat rugi selama ini ..
Aku suka tidur
Aku suka main games
Aku suka baca novel dan majalah
Tapi sory aku xminat majalah picisan…


Beberapa hari  sejak kebelakangan ini
Aku suka duduk didalam library
Aku baca banyak jurnal
Tp aku rasa banyak yg aku xtahu .. 
banyak lagi yg kena aku baca


Sampaikan aku terfikir kenapa library kene tutup jam 2230
Kenapa ptsl perlu rehat..
Kenapa xbiarkan ptsl ini terbiar buka 24jam setiap hari.
Sepertimana university Harvard, university Yale, University Oxford..


Semakin yang aku baca semakin aku nak tahu lagi
Tapi satu jer harapan aku… 
semoga aku sentiasa ingin membaca
Bila aku start baca aku dh xfikir apa2 selain keseronokan membaca ilmu orang lain
tak perlu lg aku terfikir ttg "seseorang" 
seolah2 aku terlupa ttg beliau hehehhe

Rugi2 sgt rugi kalau aku xsempat baca semua jurnal

Aku dh buat target nk baca jurnal dekat rak warna merah,,
Rak tu xlah tinggi mana dan xlah panjang mana..
Kalau aku betul2 mesti dapat baca semua jurnal…


Jurnal oohh.. jurnal
Dulu pensyarah aku suruh rujuk assignment dgn jurnal
Aku xnak. Sbb jurnal banyak sgt..
Tp sebab aku xnak ialah kerana lecture aku suruh rujuk jurnal antarabangsa..
almaklum lar beliau lepasan oversea & selalu pergi England
Hahahhaa..  sudah semestinya aku xnk
Sekarang aku suka membaca jurnal di saat-saat kad matrik aku xkan berfungsi slps ini..

 Ilmu Allah Maha luasnya..


No comments:

Post a Comment