Popular Posts

Monday, January 17, 2011

kembara basikal januari 2011

Tahniah kepada mereka yg menyertai aktiviti separa lasak pada 15/01/2011 sabtu anjuran kolej antarabangsa ibu zain bagi menyokong kempen alam sekitar.

Terdapat 2 kategori yg di anjurkan iaitu acara larian dan berbasikal sejauh 12km (mungkin anggaran yg tidak pasti) bersama dengan kelab basikal profesional yg di jemput oleh pihak penganjur. mereka tlh memberi tips2 dan kerjasama yg baik sepanjang berkayuh. berserta dgn ahli2 kelab basikal ukm biker
.











Ahad 16 januari , menyertai  aktiviti berkayuh basikal dari ukm-putrajaya-ukm  yang di anggarkan jarak  sejauh 48km di rekod kan.. Tahniah kpd mereka yg menyertai dan berjaya menamatkan kayuhan dgn sungguh bergaya dan mantap (^_^)

Tahniah juga kpd pemenang hadiah utama cabutan bertuah bagi program Ride 4 Gaza  yg memenangi pakej percutian utk 2 orang ke Australia yg ditaja oleh AirAsia. Tahniah juga kepada mereka yg bertuah pada hari  tersebut dan yg telah berkayuh utk gaza sambil menderma.

Suatu pengalaman yg sungguh menarik berbasikal mengelilingi putrajaya.Dapat melihat pelbagai jenis basikal, warna2 basikal  dan juga saiz basikal. Segalanya tentang basikal. Kaum keluarga yg berbasikal bersama anak2 kecil, mereka2 yg berpasangan berbasikal, remaja2 yg cool berbasikal, dan juga golongan kurang upaya yg juga berbasikal.

No comments:

Post a Comment